Koningsdag 2024

Op Koningsdag zaterdag 27 april 2024 is van 10.00 - 16.00 uur in Blaricum Dorp de BLARICUMMERIE. Deze gezellige markt was de voorgaande jaren een groot succes in het Gooi met o.a. een kindervrijmarkt, kinderattracties, kunst, cultuur en live muziek. Het volledige programma volgt.

Huur een kraam!

Verkoopt u antiek, kleding, snoep, etc. of wilt u uw kunstwerken, vereniging of goed doel onder de aandacht brengen, dan kunt u een kraam of grondplek huren op de Blaricummerie.
Informatie en inschrijfformulier kraamverhuur.

Markttijden:
Van 10.00 tot 16.00 uur. U kunt de kraam / grondplek inrichten vanaf 08.30 uur.
U mag de markt pas vanaf 16.00 uur verlaten.

De kosten voor de huur van een kraam (afmeting 4 x 1,2 m) bedragen:
Deelnemers:
• Standaard, kraam of grondplaats € 45,00
• Snacks* / gebak / koffie / snoep, kraam of grondplaats € 65,00
• Etenswaren* (vis / patat / hamburger), kraam of grondplaats € 140,00
Kunst, verenigingen en goede doelen:
• Beeldende kunst / kunstnijverheid, kraam of grondplaats € 35,00
• Verenigingen / goede doelen, kraam of grondplaats € 35,00

*Het is niet toegestaan om frisdrank en/of alcoholische dranken te verkopen, tenzij anders afgesproken.

Op verzoek kan de opbouw van een kraam op de door u gevraagde plaats achterwege blijven, waardoor een grondplaats van ca. 8 m2 ontstaat. Wij zullen proberen zoveel mogelijk aan uw wensen tegemoet te komen, maar de uiteindelijke indeling wordt door het bestuur van de Oranje Vereniging bepaald.
Wij verzoeken u het inschrijfformulier (zie download bijlagen, onderaan deze pagina) volledig ingevuld en ondertekend, zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk vóór 17 april 2024, te sturen naar:
Oranje Vereniging Blaricum, Postbus 169, 1260 AD  Blaricum of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Uw betaling graag overmaken naar IBAN: NL94 RABO 0308 4021 03 t.n.v. Oranje Vereniging Blaricum o.v.v. Koningsdag, uw naam, adres en woonplaats.

Iedereen, waarvan de betaling op 18 april 2024 is ontvangen, wordt in principe geplaatst.

Indien wij op 18 april 2024 uw betaling nog niet hebben ontvangen, vervalt uw inschrijving.
Wacht met betalen dus niet op de bevestiging!

De bevestiging van uw deelname ontvangt u omstreeks 20 april 2024 als de definitieve indeling/plaats op de markt bekend is.

Wij hopen van harte dat wij u dit jaar weer mogen verwelkomen op de Blaricummerie.

De Oranje Vereniging Blaricum behoudt te allen tijde het recht om, zonder opgaaf van redenen, aanmeldingen te weigeren.

NB. Er is sinds 2018 geen rommelmarkt meer tijdens de Blaricummerie.

Djembegroep Nakupenda LeBiKa »